حدیث موضوعی بایدآماده شویم،ائمه اطهارعلیه السلام می بینند...
غربت ومظلومیت حضرت مهدی ارواحنافداه
شنبه 8 تير 1392برچسب:, :: 4:21 بعد از ظهر ::  نويسنده : منتظر
طبق فرمایشات آیت الله بهجت،ما باید خودمان را برای ظهورآماده کنیم،ازجمله راههای آمادگی این است که توبه کنیم.این همه بلاعایی که برسر شیعه آمده است، که واقعا بی سابقه است، وبلاهای دیگر که تا قبل از ظهورآن حضرت می آید، رفع ودفع گردد.
همانا نامه ی اعمال ما درهر هفته دو روز به امام زمان (علیه السلام) عرضه می شود. وما میدانیم آنطوری که باید باشیم نیستیم.چیزی که باعث شرمندگی و خجالت زدگی ما می شوداین است که حضرت همه چیزرا میداندوهمه چیز را میشنود،همانا اهل بیت (علیه السلام) چشم بینای خدا وگوش شنوای خدا می باشند.
ما چه کارکردیم برای قرب ونزدیک شدن به آنها؟آیا شما طالب حضوروظهوری؟! اگر هستی، چرا کاری نمی کنی که همیشه خودت را پیش آن حضرت ببینید؟!
آه که او می بیندومااورا نمی بینیم!چرا اینقدر دوریم؟!
بعضی ها خیال می کنندائمه(علیه السلام) نمی شنوندیا مثل مرده های ما هستند.یکی از افراد اقلیتهای مذهبی که از جلوی سرداب مقدس سامراء رد میشد،شنید صدای یک نفررا که داخل سرداب بودو می گفت:یاصاحب الزمان، یاصاحب الزمان!آن عابر با لحن مسخره ای گفت:یاصاحب الزمان،یا صاحب الزمان! آنقدر بگو تاجوابت را بدهد!!

اینها نمی فهمند!حماقت محض دارند!ائمه(علیه السلام) چشم بینای خداوگوش شنوای خدا هستند. اگر حرفی زده شود حتی قبل از آنکه دیگران که در مجلس هستندبشنوند آنها می شنوند.  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

بسمه تعالی السلام علیک یاصاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) اللهم عجل لولیک الفرج به وبلاگ عشاق حضرت مهدی علیه السلام خوش آمدید...
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان غربت ومظلومیت حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و آدرس gharibemontazer.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 188
بازدید کل : 47213
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1



پخش زنده حرم
روزشمار فاطمیه
روزشمار محرم عاشورا
روزشمار غدیر آیه قرآن تصادفی